SM PONNY

Förlåt ..  har inte hunnit blogga idag.. VI åkte ju till stallet först för agnes skulle rida så vi fixa i stallet och sånt :) Sedan gick vi till  manechen för hon skulle rida, Han gick grymt fint idag, Sedan fråga agnes om jag ville rida och  sist jag red han fick han damp  och galloper så sjukt fort så jag trodde jag skulle döö haha !
Men idag samla jag mord och  red han, Kändes konstigt att hoppa upp på en sm ponny med  mjukisbyxor hahah men aja,..
Agnes fick även vara min  tränare och det gick grymt ! Amber va hur underbar som helst älskar den ponnyn !
Och agnes va en super tränare ! :) kanske lägger upp en video imon.
Men  snart ska vi sova eftersom  vi ska iväg tidigt imorgon på hoppträning !
tack även hanna & fanny för headern grymt nöjd ! ;)
MEN HÖRS IMORGON
perfekt ponny !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din och agnes blogg? <3

2011-11-26 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0