sjukt rolig dag men läääskig !

heej :D Just nu sitter jag död i sängen med Agnes. Idag har varit en super dag ! Först drog vi ju till Samba, eftersom jag inte va så jätte taggad inför ett  hårt ridpass så blev det barbacka  med massa skritt.
Agnes och  Elin gick med men eftersom jag va så snäll så fick dom galoppera lite på samba på  en grusväg !
samba va sjukt duktig idag hitta inte på något bus eller något !
Men sedan skulle Elin  rida samba lite på den här grusvägen och då  kommer det en bil  men en äldre kille i och drar ner rutan och börjar små prata med agnes, LÄSKIGT ! men han åkte ju  som tur vaa !
Sedan red vi hem och när vi precis ska svänga in  ser vi en löööös häst  ! Då va det lilla fölet som  smitit ur dagen-.-
Hon hade ingen grimma alltså  fick jag hoppa av sambis och ta av hennes tyglar och  tillslut fick vi in henne i  hagen igen.
När vi kom till stallet igen bestämde vi oss för att vi skulle testa och  tumköra lite med samba så vi gjorde det hon fick sjukt fint ! Men då ser vi hur något kommer igen.. Då hade fölet smitit igen ! Så orka vi inte ta in henne igen så vi gick med henne på gårdsplanen lite och sånt :) Sedan vid 7 kom mamma och hämta oss !
Så  åkte vi till friskis och svettis och hade träning med laget ! sjukt jobbigt men gööt att  det är gjort nu !
Så nu sitter vi i sängen med varsin  data och snart blir det nog och  sova, hoppas ni orka läsa hela inlägget :*
Men vi hörs imorgon för nu ska vi kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0