svar på tal

vart kommer love ramen ifrån? sjukt fin:)
Svar : Jag  vet faktiskt inte var den kommer ifrån , men finns såna och köpa på ullared vet jag och  kanske bokaffärer och  sånt.  tack !


Var har du köpt tröjan Emma?! Jääävligt snygg asso! Skulle du bli sur om ja köpte en likadan? Gillar inte att härmas men den där var riktigt najs! Puss älskar dig hoppas vi ses snart<33333
Svar: tröjan är köpt på gina finns även i en massa snygga färger !  nej jag  skulle inte bli sur gumman ! älskar dig med får hitta en dag då  vi kan träffas !! <3   http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_137592



Vad använder du för webcam program?:)
svar: jag använder picasa 3 och http://neave.com/webcam/ :)

Va fin du är !
svar:  aww tack sötnos ! blir super glad och se såna här kommentarer !

vad heter din och agnes blogg? <3
Svar: http://teamkingsland.blogg.se/ :)

hur färgade du håret, asså hur redigerade du det? :D såg hur verkligt ut som helst & du passa verkligen i rött ! :))
svar: kommer ett  inlägg om  exakt hur jag  gjorde ! :) ellerhur det gjorde !! tack såå  myckety :D


Hej Emma! Jag gör mina headers på picasa 3 men sen när jag ska få in dom på bloggen så blir dom jätte små(?) jag har testat med paint men det fungerar inte dom blir lika små!
Svar :  om  du mailar mig på  [email protected] så  hjälper jag dig kan även fixa headers men  du måste man skickar bilder och förklara hur den ska vara lite !

En dröm  att vara så  brun !
svar:  aww ni är för söta ! älskar er alla som läser min blogg !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0