DAGEN !

heeej :)  Förlåt för jag inte bloggat idag, men hoppas ni  förstår. Imorse ringde klockan på  halv 7 , Fixa mig och sedan drog jag till  Elin fixa hästarna och sedan drog vi till  Clareberg.  Va ju en pay and jump,  Först  skulle jag  hoppa 60  gick sjukt bra ! :o  Stanna inte på något hinder hade bra tempo igenom hela banan, åhh allt va super ! !  Både jag och  Samba va grymt taggade att hoppa 70  en gång,  så  vi gick in  och gjorde det ! Första hindret rev vi  och så  åkte bomen  ut lite  men ingen tog bort den ?! Så  hoppa jag andra o gick  bra men sedan skulle jag till  3:an  men då  låg ju  bomen där så min  ridväg blev  fel så fick göra en volt och  hoppa igen, 4: hindret gick super då,
Sedan  skulle jag hoppa nästa som  Samba varit tittig på när vi hoppa 60  så hon stanna och jag ramla av, och  då fick man  tyvär inte fortsätta :( .. Men är grymt nöjd med dagen ! :)
Filmer och bilder kommer under dagen,  Men nu ska jag åka och handla med mamma så hörs senare :*

Kommentarer
Postat av: Line Norlin, CRK

Hej!

Vad kul att du var nöjd med dagen, trots att vi inte hade vädret med oss. Vill också säga att vi är ledsna att funktionärerna inte flyttade på bommen i tid, vi pratade med dom om det efteråt.



Vi hoppas att ni ändå vill komma tillbaka till oss på tävlingar/Pay&Jumps i framtiden!



Lycka till!



Vänliga hälsningar,



Line Norlin

Tävlingssektionen

Clarebergs Ridklubb

2011-10-31 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0