miin dag

heej :)  Har nyss fixat mig och  sånt  :)  Igår gick det inte att  ladda upp  outfiten och shoppingen  så det kommer upp  under dagen idag,  Men aja idag har jag  mycket att  göra först nu  ska jag med mammi  och  pappa för dom ska kolla på  en  sak  vet inte vad det  är ? Sedan blir det stallet är dressyr,  sedan vid 6  ska jag till  Agnes för hon  ska ha som en liten  tjejkväll  jag och  några till  brudar ! Vi va ju  ett  gäng förra året som  va med varandra nästan varje dag men nu  när vi kom i  andra klasser på munkegärde har vi  inte hunnit träffas lika mycket :(  så det blir nog en  super kväll  ! ska se till att kameran  är med så  det blir en  massa bilder ! :D
Men nu ska jag snart  åka ska fixa några inlägg nu som kommer upp  så hörs vi senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0