MIN DAG IGÅR

heeej :D Förlåt för jag inte blogga igår kom hem sent så orka inte blogga då,  Min dag igår då, Först åkte jag och abrar till Agnes där vi inte gjorde så mycket, sedan skulle vi ta en buss hem som  gick 15.27 men missa den och nästa gick tjugo i  5 så vi fick stå  ute  i 45 min och  vänta till mamma kom och hämta oss IST !
Sedan åkte vi upp till  min mormor och morfar för mamma skulle göra något där, Sedan åkte vi hem käka och sånt :)  Vid 8  träffa jag charlotte sedan träffa vi emma också så vi va ute hela kvällen kom la hem vid 12 tror jag :D
Idag ska jag nog bara vara hemma får se senare blir det ju  stallet och efter stallet drar jag nog till Samba och fixar allt till imorgon !  Men aja nu ska jag gå och hjälpa mamma med frukosten så vi hörs :*
GAMMAL BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0