mycket att göra !

heej :D förlåt för jag  inte bloggat idag men har haft så sjukt mycket att göra :o  Imorse satt jag o  pappa och plugga matte i nästan 2 timmar ! :o Sedan åkte jag och  Agnes upp  till Samba,  Jag red samba och  agnes Cindy  gick sjukt bra :D  Sedan mocka vi och sånt, Sedan åkte vi till Amber (Agnes häst) Så red vi ut med han eller agnes red och  jag gick sjukt jobbigt :o Va även  läskigt för det va så mörkt ! Men gick bra !
Nu är jag iaf  hemma,  fixat naglarna och  ducshat och sånt :)
Men  vi hörs senare för nu  ska jag kolla tv :*
skit gammal bild..

Kommentarer
Postat av: Anonymus:D

Asså ville bah säga att du är så sjuuuukt söt!!! ja menar du har asbra klädsmak(!) jätte fint hår och sjukt snygga naglar!!! ville ba säga det...:)



PS. jag vet att du nte känner mig XD DS. ♥♥♥

2011-10-24 @ 15:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0