såhär är det..

Jag känner att mitt intresse inom hästarna växer så  sjukt mycket så det är helt sjukt ! vill satsa hur mycket som helst på hästarna just nu.. men då känner jag såhär att den här bloggen är mer till mina dagar, mode, outfit och fotografering.
Så mycket jag är i stallet nu känner jag  att det inte passar in i det jag vill skriva i  den här bloggen.
Så jag har funderat hur mycket som helst hur jag ska göra...
Men idag snacka jag med Agnes och hon känner samma att hon vill starta en blogg där hon  inte skriver om sin  häst  och en blogg där det ändå  ska vara med. Så vi kom fram till att......
Vi startar en blogg där det bara handlar om hästar, Alltså en hästblogg kan vi mer säga..
Där ni kommer få läsa en massa ! Kommer blogga mycket mer på den här en vad jag gjorde innan, för jag  vet percis hur jag sak lägga upp bloggningen nu  under dagarna  !
Den nya bloggen kommer vara en massa inlägg under dagarna också såklart:)
Tyvär kunde man inte fixa en  blogg idag på blogg.se för det va helt konstigt :o  men  får hoppas det blir imorgon ! :) header och allt är fixat så det är bara fixa själva bloggen kvar,
Hoppas verkligen ni tycker det här låter som  en bra idé :)
ALLTSTÅ KOMMER JAG HA TVÅ BLOGGAR ! KOMMER INTE HÄNDE NÅGOT I  DEN HÄR BLOGGEN UTAN ALLT KOMMER VARA SOM  VANLIGT FÖRUTOM ATT  NI INTE KOMMER LÄSA SÅ MYCKET OM HÄSTARNA I  DEN HÄR ! SÅ  KOMMER BLOGGA HELT SOM  VANLIGT I DEN HÄR BLOGGEN !!!!
jag och agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte, ska du ha kvar denna bloggen? eller bara starta en hästblogg?

2011-10-30 @ 22:47:46
Postat av: Anonym

fan va bra emma ! Blir super kommer följa båda bloggarna !

2011-10-30 @ 22:52:57
Postat av: Josefine 'Marie' Foughman

ANMÄL ER TILL DAGENS BLOGG DÅÅÅEE GODINGAR

http://josefineefoughman.blogg.se/2011/october/kor-pa-det-kom-igeeeeen.html

2011-10-30 @ 23:19:37
URL: http://josefineefoughman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0