stallet

Heej :)  Kom nyss hem från  stallet,  hade diggido  gick jätte bra idag ! han va sjukt fin hela tiden så  är stolt över han ! :) Nästa vecka ska vi även ha hoppning och  då  skulle jag kanske ha med mig lilla Samba till den träningen  fast nu  ska min ridlärare iväg så  vi ska ha vikarie och då tyckte mamma att det inte va någon bra idé, så  jag kanske  ska ta med mig henne på  torsdag till  en hoppträning hoppas verkligen det ! :)
Men ikväll  ska jag inte sitta vid datan utan jag ska kolla film och äta godis med min  familj !
Så  kommer inte kunna blogga men några tidinlägg kommer upp  och även en ny  header som jag fixat med ett  tag ! :D  Men aja har inget mer att skriva nu  så vi hörs sen :*

Kommentarer
Postat av: Helin

skitfin!

2011-10-16 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0