tror jag är sjuk..

Heeej :)  Spela ju  match, gick  inte så bra. Men när jag kom hem fick jag sitta ute och vänta,  för mamma och  pappa hade inte kommit hem än  o  jag  hade ingen nyckel, så  sjukt kallt ! :o  Men tillslut kom dom så  a, Men iaf har inte orkat blogga för jag mår så  så  sjukt dåligt tror jag är sjuk..  får hoppas jag inte blir sjuk iaf !
Men jag fick en kommentar va som hänt med min  blogg :( O jag vet att den blivit sjukt tråkig,  Men hinner inte :(
Men imorgon är det en ny  vecka så ska ta  tag i  allt nu  ! :D
Men nu  ska jag  ladda upp  bilder från igår så hörs vi :*
SJUKT GAMMAL BILD !

Kommentarer
Postat av: Moa

Vem e du tsm med? :D

2011-10-10 @ 17:44:05
URL: http://moaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0