hemskt minne!

Där ni  ser pilen,  där va den av
fick hoppa runt med kryckor o gips på skolavslutningen
äret efterskadan
Sedan blev det operation igen eftersom jag skulle ta ut mina två spickar i  foten.
men nu är äntligen allt bra igen ! foten ser helt okej  ut..  Såklart det är ett fult ärr och  den är mycket större än min  andra fot. Men den är mycket bättre !
Det här va nog det  jobbigaste som  hänt mig..  två  veckor innan skolavslutningen,  två veckor av mitt sommarlov skulle jag behöva hoppa på  kryckor och inte kunna gå !  Det va tufft fick svälja många tårar den sommarn, men jag klara det  ! Det värsta va nog att  veta att man inte kunde bada när man ville   kompisar och åka iväg o  hitta på saker.
Men jag klara det ! Tack alla mina underbara vänner och  min familj för ni fanns för mig hela tiden älskar er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara fråga , såg på facebook .. har du en kille nu ? :D

2011-10-05 @ 20:29:08
Postat av: Anonym

Gud va hemskt :o

2011-10-05 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0