--

heeeej ! Förlåt för jag  inte bloggat men  har inte hunnit ! :)  Igår hade jag super kul,  träffa en kompis som jag va typ bästis med  i förskolan  träffa jag  där jätte roligt ! :D   Men iaf träffa jätte många hade super braa :D
Men aja sedan kom mamma vid 10  o hämta mig för vi skulle ner till mina grannar(charlottes familj) så jag  va där en stund sedan gick jag ut med charlotte & emma  gick lite ut och prata sedan gick vi in till charlotte och prata  vid halv 2  gick vi hem och  då somna jag dirket ! :D Tack för kvällen tjejer älskar er!
Så imorse kom  mamma in  och fråga om  jag ville med o  kolla när filip spela bandy så åkte och kolla sjukt kallt  !
Skulle ju ridit lilla Samba idag  men blev inget så blir imorgon ist :D
Men nu ska jag träffa Emma en stund vet inte vad vi hittar på men något iaf :D
gammal bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0