HAHHAHAHA

Red ju  samba idag  och Elin  red kasper :) Vi skulle rida till en äng typ och bara gallopera och trava och  sånt :)
Men jag och  elin kunde inte hålla oss utan vi satte upp en hinder på  ena sidan av ängen så gallopera vi hela långsidan sedan  sakta vi av på  kort sidorna och  så hoppa vi det det hindret  hästarna va grymt pigga !
Så  samba börja små bocka men  ingen fara typ :)  men sedan  HAHHAHAH så  bockar hon  en massa och slänger sig åt sidan så jag  gör en  liten kullerbytta över hennes hals  rätt ner i  ett litet dike hahahahha ! slog i  min  axel i  en  sten  men de va ingen fara :D Efter den avramlingen fjanta hon  sig en massa men spelar igen roll :D
Men  jag älskar den hästen  i  vilket fall som  helst  ! Hon är min lilla stjärna  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0