lite om mig

tog den av jasmine hoppas de va okej


Namn- Emma
Födelsedag- 15 februari
Hemstad- göteborg
Ögonfärg- blå
Hårfärg- brunt
Stjärntecken - vattenman
Skostorlek- 36
Är dina föräldrar skila?- neee! 
Skor idag?- hunter
Mål för året-  träna mera !
Det första du tänker på när du vaknar - min mobil

Tatueringar- har inga


Namn på barn-ja vet inte ?
Vad vill du bli när du blir gammal? polis
Dröm jobbet-  fotograf, men då  måste man bli  riktigt duktig !
Favorit mat- taco
Sport- fotboll &  ridning
Glass-  vet inte
Godis- ja vte faktiskt inte
Låt- olika
Helgdag- fredag!

Senast du...
Skrattade? idag !

Grät? i lördags (när jag fick smällen på  knät)
Kollade på film? längesedan
Drog ett skämt? -

Just nu..
Vad ser man utanför ditt fönster? ett hus

Lyssnar du på musik nu? jaaa
Vad har du på dig? one piece
Vad är de på din musmatta? har bärbar data, så har ingen

Har du under den senaste månaden..
Rökt?
- nej
Shoppat? aa
Motionerat?- jaaa
Solat?- nee
Haft sex? -
Pussats med någon? -

Vem..
Kan du lita på?
- dom närmaste vännerna och min familj
Vet allt om dig?-  min mamma
Längtar du efter? - mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0