mycket att göra idag !

heeej ! :)  Förlåt för jag inte bloggat men har haft en massa idag att göra  först så red jag ska göra ett inlägg om  det efter det hände en sak som jag aldrig trodde skulle hända på  ett tag men nu  är det gjort iaf hahah :D
men iaf kom nyss hem från  mathch nu spela på kongevi idag ! tyvär förlora vi -.-  men  vi är ju ett  lag så ibland måste man förlora :)
Men  nu  ska jag käka en macka sedan ska jag  skriva ett inlägg om  ridningen :D
ska även svara på en fråga ! :D

Kommentarer
Postat av: tim

Heej

jag kunde inte motstå att kommentera eller försöka att ta kontakt, du verkar som en väldig söt och trevlig tjej, nu vill jag inte att du ska tro att jag är något mysko äkel haha vilket jag kan tro att jag verkar som, vet inte hur gammal du är eller var du bor, men kände mig tvungen :)

jag är 16, och väldigt trevlig och snäll, så svara gärna :)

2011-10-08 @ 01:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0