ridingen idag !

heeej !:D Nu är jag hemma ! :)  Ridningen på  samba gick  super idag är så sjukt nöjd med henne ! Vi hoppa ute i skogen vilket jag  trodde inte skulle gå så  bra men det gick kanon ! är nog också för jag känner henne lite bättre nu ! :)  Elin red en av hennes hästar också,  Agnes tog en massa kort som  kommer upp ikväll  blev helt kär i ett kort när jag hoppar:$
Sedan va det bara hem  och äta lite snabbt och sedan vidare till  KRS  fick Nelson.
Vi träna mycket på  att som skulle gå i from och han är rätt svår i det, utan han bara springer ! :O men tillslut gick det jätte bra så är nöjd! :D Ikväll  blir det nog tv och bara va med  familjen och såklart några inlägg ! :D
Men nu ska jag lägga upp videoinlägget så får ni det snart :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskar din blogg emmis :D<3

2011-09-17 @ 18:07:34
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0