samba !

Heej  :D nu är jag  hemma :) har haft super skoj idag med lilla Elin (y)
först  så fixa vi hästarna, sedan lasta vi dom och åkte iväg för vi skulle hoppa :) Jag red samba som  är en welsh mountain,  hur dock söt häst som  helst. Hon är heller inte så gammal bara 5 !
Men gick jätte bra,  hoppa några hinder hon har super fin tecknik. Bara att hon orka inte för mycket men det är sånt vi får träna upp :D Elin tyckte iaf att det gick bra(y)
Men ska iaf nog börja rida henne,  hoppas det går bra då:D
Men snart ska jag spela match,  Det är derby.. Ska möta romelanda sist vi spela mot dom  blev de 3-3 ?
så  a vi får se :D men ska fixa något inlägg mer, kanske till och med kommer en film när jag hoppa :D
men nu  ska jag dra :*
samba

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söt häst, var står han? :)

2011-09-11 @ 17:10:01
Postat av: Anonym

Ni kommer passa perfekt :)

2011-09-11 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0