svar på tal

Vad har hänt? :o
Svar:  Fick en fråga vad som hänt med mitt knä och tänkte berätta det nu..
I söndags spela jag ju match, Dom  vi  mötte var hur stora som helst !
Men iaf, så  skulle jag ta bollel av en tjej,  så tog jag den så fick hon  damp och smälde till mig precis ovanför benskyddet, i början  tänkte jag  ne det är ingen fara jag fortsätter( fast det gjorde sjukt ont)  men sen såg man hur svullet det blev och va sjukt blått och det bulta i  hela mitt knä ! så fick sätta mig vid sidan om, så kom min tränare och kolla det va hur svullet som  helst så han satte typ någon grej över så  den skulle minska svullnaden,
Sedan när jag kom hem kunde jag knappt gå  men försökte, och  nu har mitt knä blivit sjukt stort och det knäcker när jag går, och när jag är stilla så  typ sticker det i det.. Så  mamma ska ringa sjukthuset idag så får vi hoppas på en tid ! För att se vad det är :)
så såg det ut ibörjan
sedan så
och nu

Kommentarer
Postat av: Helin

ooojj emmiispemmiis vilket stort blåmärke!

hihi hoppas de blir bättre!

puss sötnos (L)

2011-09-07 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0